2011 Nations Grand Prix

Status
Not open for further replies.
Nou vanochtend iets meer dan een seconde eraf gehaald. (helaas zitten er natuurlijk weer anderen die dat ook doen)

Maar zat bijna tegen de 1:12 aan, heb ook al 1:09 gezien. In ieder geval door wat minder mezelf te pushen en rustiger te rijden kon ik wat van mijn snelste tijd afrijden. T.o.v normale laptijden bij meerdere ronden is dit zelfs 2,5 seconden.

Maar kleine foutjes kosten in deze wagen al snel een seconde per foutje.


Nou heb mijn stuurwiel een beetje aangepast, de setup is op gearing en afremmen op motor en power een beetje aangepast, en ook de stuuruitslag op de wagen verkleind. anders spin je te snel.



Settings van alle andere zaken die aangepast kunnen worden ben ik niet aan begonnen.

Hoop wel dat ik de skins goed in mijn map heb zitten.


Zolang je maar geen vangrails of muren raak en de wagen heel houdt kom je een heel eind.
 
I know, it's only a test race, but...

ALE' ITALIA!! :signup:
flag004.gif
:letsgoracing:

 
upload

Sérgio, personally I find Rapidshare binding, you can not download more than 2 consecutive time, wait fifteen minutes after:mad:
in Megaupload is crap, he sometimes put more than 24 hours before making files available to download:confused:
FileFront by cons in no time waiting uploads are placed at available immediately, you can download as many times as you want, and it's free (maybe just an entry on the site):D
 
I'm very slow. Can someone please share the telemetry for a fast lap so I can learn from it. Aviano would do for now, but if someone gives me Laguna, that would be great.
Thanks

Hi mate; i'd like to help you, but i am afraid that i am not so fast... Hoping that someone faster than me post his telemetry, i post mine. I was on race setup and i did 1:06:3 so as u can see, i am not quick at all, but i started using netkar pro just a few weeks ago, so...I hope it'll help u at least a bit!

Bye!View attachment telemetry_dump.rar
 
Status
Not open for further replies.

Latest News

Back
Top