Multi language threads (merged)

• Thread starter Geoffrey Heuzard[NO-B]
  • Start date
Status
Not open for further replies.
Привет из Москвы! Но я смотрю здесь русскоговорящие только и делают, что здороваются. Может действительно начнем чем-то дельным делиться ? Например настройками. Сам гоняю на PS3 в основном в GT5 (Кстати с коллекционным изданием идет книга Apex, основы настроек там хорошо описаны, но к игре F1 не сильно приспособлены) и теперь уже в 2011 F1 (Need For Speed все серии не в счет, ну и Grid еще). Сейчас пытаюсь проходить ГП Китая, настройки пробовал с этого сайта, но пока чувсвую не мое (иду на Lotus). Может кто поделиться своими ?

Nei, hva spiller dere for tiden da?
Jeg spiller hovedsakling F1 2011, men det virker det som ingen andre norske gidder å prøve. Synd!
Litt Race 07 med diverse utvidelser.
Lurer litt på å begynne med iRacing, men kommer vel til å bli oppslukt hvis jeg prøver, så har ikke gjort det enda.

Jeg er med i hen hel haug med serier her på huset selv, da i Race 07, rFactor og RBR.
For å liste opp:
- RD Rally Championship (RBR)
- RD Touring Car Championship (Race 07)
- RD Le Mans Series (rFactor) - her har jeg eget team OG er med og kommenterer løpene på livestreamen :)
- World V8 Supercars (rFactor)
- World Touring Master (rFactor) (påmeldt, håper å komme med denne omgangen også)

I tillegg kjører jeg hos RLN.no (supportserien til rFactor der), samt Forza 4 på hjemmebane :)

rFactor

-RD Le Mans Series
-World V8 Supercars
-World Touring Masters-GPVWC Super Cup
-GPVWC Masters
-RLN av og til

RBR
-RD Rally Championship

Race 07
-C-ONline WTCC

Status
Not open for further replies.

Latest News

What are you planning to upgrade this Black friday?

• PC

• PC Hardware (ram, gpu etc)

• More games (sims)

• Wheel

• Shifter

• Brake pedals

• Wheel, shifter and brake in bundle

• Rig

• Something else?

Results are only viewable after voting.
Back