Ok, I will check it's not a setup which should make it crazy indeed. do not hesitate to send me log files after it happens (available in C:\Program Files (x86)\SimHub\Logs) it may give some additionnal clue. high CPU usage ofter means internal crash.J'utilise 2 Arduino Ch340 avec divers modules (2 barres led rgb WS2812, 1 MAX7219, 2 TM1637, 1 LCD 2004 et 1 TM1638).
Ce bug ce produit uniquement apres avoir joué en mode idle. Si je redémarre le logiciel il ne consomme plus de ressource
Désolé je ne parle pas anglais je vous propose une copie goolge translate
I use 2 Arduino Ch340 with various modules (2 rgb led bars WS2812, 1 MAX7219, 2 TM1637, 1 LCD 2004 and 1 TM1638). This bug only occurs after playing in idle mode. If I restart the software it no longer consumes resources Sorry I do not speak English I offer a copy goolge translate
OK, je vais tester de mon coté, n'hésitez pas à m'envoyer les fichiers de logs après que ce soit produit (ils sont dispo dans C:\Program Files (x86)\SimHub\Logs) Cela pourrait donner des indices supplémentaires. Un conso CPU élevée signifie souvent une erreur interne.