Inglés:
Alguien sabría decirme cómo evitar que el volante se gira sólo en "-100" de la fuerza de respuesta de motorista? O por lo menos, a medida que más cuenta de los pianos y los baches, gracias.

Español:
Alguien sabria decirme Como Evitar Que El volante se gira en solitario en "-100" de la fuerza de respuesta en Automobilista? O al Menos, Como Notar Mas los pianos baches y, gracias.

Mod Edit: RaceDepartment is an English speaking website. When posting on public message boards, please use only the English language.
 
Last edited by a moderator:
Ahh that's an easy one. The -100 is equal to the maximum diameter of the steering wheel when multiplied by the FFB spindle strength. In conjunction with the diameter of the given road wheels, this force is elementary.
As for the potholes, the damn potholes, avoid them like the plague, they are particularly bad for low profile alloy rims on sunny days.
Hope that explains it.:thumbsup::)
 

Latest News

Shifting method

  • I use whatever the car has in real life*

  • I always use paddleshift

  • I always use sequential

  • I always use H-shifter

  • Something else, please explain


Results are only viewable after voting.
Back
Top