Any of the dutch guys here just saw De Wereld Draait Door on TV?
If not check the re-run later this night as this was legendary television. Theo's revenge
Source: telegraaf.nl
If not check the re-run later this night as this was legendary television. Theo's revenge
Cabaretier Theo Maassen is géén fan van Patricia Paay, zo bleek woensdagavond in De Wereld Draait Door. "Ik vind jou een zielige aandachtsjunk!"
Patricia was in het programma te gast om te praten over haar Playboy-reportage, maar tafelheer Theo was het overduidelijk niet eens met de beslissing van de blondine om op haar zestigste nog uit de kleren te gaan. "Tja, wat moet je er van vinden? Ik denk altijd maar: iedereen wordt ouder en volgens mij is de kunst van het ouder worden vooral dat je dat accepteert en dat je wíjzer wordt."
Patricia's optreden bij Robert Jensen komt ('Adam houdt van chicks with a dick'), roept bij de cabaretier nóg meer walging op. "Jij mag het zeggen, maar dan mag ik ook zeggen dat ik je een zielige aandachtsjunk vind die al zestig jaar rondloopt op deze planeet." Maar Patricia is niet van haar stuk gebracht, "jij gaat op een podium staan en zegt wat je wilt en ik doe dat op die manier."
Als Theo uiteindelijk naar zijn mening over de foto's wordt gevraagd, is hij overduidelijk: "Een vriend van mij is necrofiel...", waarop presentator Matthijs van Nieuwkerk hem tot de orde roept. "Dat is een grove opmerking, je biedt nu je excuses aan!"
Patricia lijkt het allemaal niets te deren. "Het gaat niet om hem, het gaat om mij. Ik geniet hier van want iedereen heeft het erover!"
Source: telegraaf.nl